Det närmar sig ledigt!

Men oj jag har ju glömt att berätta en sak för er! Idag jobbar jag ju sista dagen innan jag har semester! Jag vet att det är tidig semester men eftersom jag lätt blir så rastlös så tar jag aldrig fyra veckor samtidigt utan jag delar upp det och tar två veckor i början av sommaren och två veckor i slutet av sommaren. Ganska smart va?! Vad jag ska fylla mina lediga veckor med (för de är ju såklart proppfulla) det ska jag berätta för er om ikväll! För nu ska jag gå och jobba sista dagen.. det brukar alltid vara en bra dag!

Glöm inte att rösta idag!

                   

                Sol i håret och telefonen i handen.. det är semester det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se