Bloggsemester i en vecka, snart tillbaka!

Nu har jag nästan packat klart. Sitter med färg i ögonbrynen för jag hoppas på att det åtminstone blir någon fin soldag och då vill man ju inte se ut som skit på stranden. Har klipp ut alla korsord ur alla gamla Veckorevyn jag kan hitta i fall det blir dåligt väder också. Japp jag börjar känna mig redo för att dra nu. Tyvärr kommer detta att bli en datorfri semester vilket också innebär att det kommer bli en bloggfri semester. Detta känns inget vidare om jag ska vara helt ärlig men det kanske ännu är ett tecken på att det är ett bra val. Har en svag misstanke om att jag skulle sitta och kolla jobbmailen för mycket om jag tog med datorn också och eftersom jag verkligen behöver lära mig att slappna av så får det bli så. Men ta det lugnt om en vecka är jag hemma igen och då ska jag kompensera min bloggledighet med att uppdatera extra mycket under min sista semester vecka(ska även bjuda på en bild som jag har hållt på i ett halvår för att jag inte har vågat lägga ut den bara för att ni ska bli glada och längta lite). Så kom tillbaka om en vecka så får ni veta hur det har gått med min vila och avkoppling!

Ha det toppen till dess för det ska jag ha!

Puuuuuuusss



Nej det är inte denna bilden jag har hållt  på, detta är en annan. Ni ser väl vilken ny musikvideo jag härmar? Justin Timberlakes nya såklart. Hon som dansar så snyggt. Äh det där kan väl jag också tyckte jag och här har ni bildbeviset!

----------------------------------------------------------------------------------------



Update: Fan var så inne i mitt bloggande att jag glömde bort min ögonbrynsfärg. Så nu kommer jag se ut som skit på stranden ändå. Inte bara där för den delen. Tur att jag åker bort dit ingen känner mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se