Första avläsningen: Inte helt ok!

Idag är det dags för första avstämmningen på min och Sandras stegräknar tävling. Har inte gått så superbra för mig den här veckan. Har slarvat en hel del, har inte gått så mycket och sen tänker jag skylla på att jag glömde den hemma en dag. Men ställningen nu ser alltså ut såhär:

Jag: 90319

Sandra: 105232


Jag har lite att ta igen som ni ser och eftersom jag hatar att ligga sist så har jag idag både gått till jobbet och hem och sen har jag sprungit en runda strömmen efter det. Var superskönt, men jag känner på mig att det här kan sluta som förra stegräknar tävlingen när jag tog ut mig så att jag pajade min höft i en vecka. Jag får vara noga med stretchingen den här gången!

Är det någon mer som har hakat på tävlingen? Vad har ni kommit upp i då?



Veckans vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se