Jag har gått mycket och gått om!

Ok dags för veckans avräkning på stegräknaren. Kan säga att jag har kommit ikapp Sandra lite nu.

Sandra: 64720

Jag: 136151

Som sagt var, jag är en dålig förlorare så jag har verkligen kämpat för att komma ikapp och det lyckades jag med. Nu ska jag fortsätta kämpa, mitt mål den här veckan är att slå mig själv från förra veckan. Kom igen nu Sandra och ni andra nu är vi halvvägs, två veckor kvar innan the grande finale! Var tvungen att peppa upp Sandras steg lite efter avläsningen så vi tog en promenad på kvällen. Superskönt! Kom hem lagom till Beck också, en av de få som jag bara har sett ett fåtal gånger. En bra måndagskväll helt enkelt!


                                    
 
                                               Veckans vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se