Baksmälla är bäst på bio!

Har aldrig tyckt att en Baksmälla har varit rolig förut men nu har jag varit med om en. Oh my god vad rolig filmen var! Helt ärligt, utan att överdriva, den roligaste filmen jag har sett. Jag har skrattat så att jag har ont i magen. Kommer aldrig kunna sova nu har för mycket skratt kvar i mig fortfarande. Jag säger inte så mycket mer än att gå och se den! Jag ska köpa den när den kommer ut så att jag kan kolla på den varje gång jag känner mig deppig, eller bara varje kväll överhuvudtaget för att bli glad!

Kan också berätta för alla att för en gångs skulle så var inte jag sen till bion. Det var däremot Fransisco. Vi skulle mötas halv och tjugo i ringde jag honom. Då låg han och sov och lär hur lugn som helst. Kvart över kom han till stan. Bara så att ni vet det! Han påstår att vi ligger jämnt nu för alla gånger som jag har kommit sent, men nej gubben vi är inte lika! Möjligtvis om vi lägger ihop det att jag kommer upp i en halvtimma. Det betyder att jag har en kvart till godo nu. Bara så att du vet! Puss ;-)

Ett litet tillägg till förra inlägget också: Vad tror ni låg i den väskan jag ryckte åt mig när jag sprang iväg (ok jag kanske kom dit fem över halv) om inte mina kort! Jag trodde jag hade letat i den väskan men tydligen var det den enda väskan jag inte hade letat i. Bra för mig! Synd bara att det inte också hade flugit in lite pengar i väskan också. Men man kan ju inte få allt här i världen!

                      

Kommentarer
Postat av: Loof

"Not at the table, Carlos!" Hoppas du inte missade eftertexterna...;)

2009-07-15 @ 00:41:39
URL: http://loof.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heeej vännen!

Visst är den så sjukt rolig!

Nu är det dags att ses i gen! Vi får dra i hop tjejerna och ta en riktig grillkväll hemma hos mig!

Storstor kram! // Hanna

2009-07-15 @ 08:22:18
URL: http://lindbergsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se