Vad hände med dagen?

Igår kväll när jag gick och la mig så gjorde jag nåt som jag inte har gjort på väldigt länge: Jag ställde inte väckarklockan!! När jag är ledig så är jag alltid fullplanerad så det är väldigt sällan som jag kan sova hur länge som helst, det är nästan alltid en tid att passa! Men nu kände jag att det kunde vara skönt med en sovmorgon, speciellt eftersom jag räknade ut att nästa gång jag kan göra så är om 4 veckor igen för det är så mycket som händer nu. Så jag sov länge och vaknade med dåligt samvete för att jag hade sovit bort halva dagen... är så sällan som jag har tid över så jag får dåligt samvete när jag sover bort den lilla tiden som jag har.. men så kom jag på mitt nyårslöfte om att ta tid att ta hand om mig själv lite så nu har jag inte bara sovit länge, jag har desssutom legat och läst en timme och sen har jag ätit frukost och kollat på Vänner. Bra att jag kommer ihåg mitt nyårslöfte, hur går det med era???
Tyvärr så städar inte lägenheten sig själv, julpyntet hoppar inte ner i sina kartonger och det flyger inte in den perfekta klänningen till festen genom fönstret så nu måst jag nog ta tag i min dag!

Håll tummarna för mig på stan!! Mitt liv skulle bli så mycket lättare om jag hittade en klänning.. (åh dessa i-lands problem).


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä, jag gick på duveholm, textil&design... Jag tror att vi hade några gemensamma vänner(?), och festade ihop, kanske tom var innan gymnasiet?! hehe.. kul att man blivit gammal och glömsk!:)

2009-01-16 @ 13:48:43
URL: http://snorpans.webblogg.se/
Postat av: Micke

Mina går rätt hyfsat tror jag :) Har inte brutit något än i alla fall vad jag kan komma på



Hoppas du hittar klänning till festen snart

2009-01-16 @ 15:27:47
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se