Så kommer mitt 2009 bli:

Weehoo läste just nu ett horoskop över hur mitt kärleks och sex liv kommer att se ut 2009. Det är utformat som ett diagram för varje månad. Älskar att det finns ett facit för det så att man slipper sitta och fundera på hur lång tid det kommer ta innan jag har sex igen (som singel är ju annars det en ganska osäker fråga)
Januari ser ganska dött ut men däremot kommer jag ha ett både hett kärleks & sex liv under Februari så en varning till alla killar: Se upp!!!! Kärlekslivet håller sig på topp några månader, men däremot kommer sexlivet att dala lite i April (nyförälskelsen har väl lagt sig då) men inget att oroa sig om för i Maj så är det på toppen igen (det är väl ungefär i den tiden på ett förhållande som man skaffar sig en älskare)  Sommaren och hösten ser ganska medellovande ut.. både kärleks & sexlivet kommer fungera bra...... Men sen i November händer det saker!!! Kärlekslivet rasar helt men sexlivet har aldrig varit bättre... vet inte riktigt hur det går ihop med texten som hör till då det står att det är en riktigt krismånad med en massa gräl och att jag inte har nåt tålamod överhuvudtaget.. Hmm funderar på med vem jag har ett sånt hett sexliv med då för jag vet hur bitchig jag kan bli när jag är på det humöret så vem skulle stå ut med mig då??? Eller så kanske jag avreagerar mig med sex.. skulle ju vara ganska ok, värre sätt att avreagera sig på finns ju!!
Avslutar året med både ett hett kärleks & sexliv...

Det står faktiskt även att under våren så är det läge att gifta sig, men nej alla ni mina kära vänner som ännu inte tappat hoppet om att någon gång få se mig i en vit klänning, ni kan sluta planera möhippan nu för i den punkten har jag inte ändrat mig än!! Jag har en teori om att stjärnorna har blandat ihop det lite när det gäller mig för jag ska ju faktiskt fram till altaret i vår men inte i en vit klänning och inte som huvudroll :-)




Jag är grymt redo för 2009!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se