Filmtorsk...

Skit min plan på att få bort godissuget fungerade inte.. jag åt säkert för lite godis för att det skulle lyckas, typiskt!!

Här har jag planerat i dag att jag skulle ha en mysig fredagskväll och kolla på Ali som går på kanal 5 nu. En liten sak jag inte tänkte på bara: Jag gillar verkligen INTE boxning. Jag har förståelse för de flesta sporter på denna jord, även om jag tycker mer eller mindre om de, men just boxning har jag ingen som helst förståelse för!! Blir irreterad över att de slår sönder varanndra så mycket, känns så fruktansvärt onödigt!! Gillar inte blod heller för den delen men jag gillar Will Smith så jag tänkte den kunde vara kul att titta på den ändå, men nej.. Det var mer blod än Will Smith så jag gav den 5 minuter! Det fick bli Dodgeboll istället, det är en film jag rekommenderar!!

Oj måste nog skaffa mig en hobby.... kolla på film varje kväll funkar inte i längden!! Hmm kanske ett nyårslöfte till.......


Kommentarer
Postat av: Micke

Dodgeball är väldigt bra :) Just det med en ny hobby har jag med funderat på. Har lite idéer men än har det inte lett till något tyvärr, fast det kommer under detta år :)

2009-01-02 @ 22:59:13
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se