En väldigt produktiv dag.. ehh..

Ok den här dagen har förhoppningsvis inte satt tempot för hur resten av 2009 kommer att se ut.... jag räknar med att det kommer bli lite mer fart resten av året!!! Eftersom jag inte är ledig nästa gång förrän om nästan två veckor så tyckte jag att det bästa var att ligga i soffan hela dagen! Det gäller att vila upp sig :-)

Jag måste slänga in ett litet tillägg till mitt förra inlägg: Tack alla som var med igår!!! Det är tack vare er det blev så bra som det blev!!! Och alla ni roliga killar som lämnade Stockholm för att fira in det nya året med oss i Norrköping, hoppas vi får chansen att festa tillsammans snart igen, nyår 2010 kanske om inte annat :-)

Åh jag har kommit på ett nyårslöfte till!!! Jag ska resa under år 2009! Har inte gjort det så mycket i mitt liv, eller rättare sagt jag har inte gjort det alls men nu ska det bli av!!!! Också ett bra nyårslöfte tycker jag :-)

Imorgon: Vardag igen..


                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se