Läskiga vampyrer.....

Imorgon är det dags, då ska jag & Fransisco äntligen gå på bio!! Vi har försökt planera in det några gånger nu men sjukdom/bakfylla/jobb/inventering mm har hela tiden kommit ivägen. Men vi ska se Twilight och det är så att jag har en riktigt fobi för Vampyrer. Jo det är sant, det är inte så många som vet om det bara (kanke inte så man presenterar sig "Hej jag heter Marie-Louise och jag har en fobi för påhittade varelser"). Men de är läskiga med sin vita hy, vassa tänder, lysande ögon och sin förkärlek till blod och jo nånstans innerst inne så tror jag att de kan finnas på riktigt... Har inte direkt klarat en vampyr film än, har sett "En vampyrs bekännelse" men be mig inte berätta vad den handlar om för jag blundade för det mesta! Så min fråga till er som har sett Twilight är såklart: Tror ni jag kommer att klara av att se den?? Jag har hört efter med några som har sett den och de har sagt att det nog kommer gå bra för att man inte ser så mycket av vampyrerna och att det handlar mer om kärlekshistorian... stämmer det??? Om inte kanske det kan vara en bra terapi för att bota min rädsla! Har i alla fall hört att filmen ska vara grymt bra så jag ser faktsikt ändå fram emot att se den.....



Här ser de inte så läskiga ut i alla fall.....
 


Kommentarer
Postat av: Ina

Gott nytt år på dig!!! Vilken kul fest ni såg ut att f¨ått till haha.... Hoppas allt e bra. Kramar ina

2009-01-05 @ 18:43:37
URL: http://norgeina.blogg.se/
Postat av: Micke

Har med hört att den ska vara bra, men det är inget favoritgenre för mig heller. Men skriv gärna vad du tyckte sen, kanske skulle vara nåt att se framöver :)

2009-01-05 @ 18:48:32
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew
Postat av: Ida

du det är ingen fara, den där är en rosa, glittrande tonårskärleksvampyrhistoria, ingen skräckis.

2009-01-05 @ 21:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se