En liten sommarhistoria!

Haha sitter och kollar på AFV och kom på en rolig grej som hände i somras(åh längtar till sommaren).. Jag, Tyra, Nilla och Jonas var på Gröna Lund när det började spöregna så vi fick köpa sådana där snygga ponchos. Vi tyckte vi såg så roliga ut så Jonas skulle ta kort på oss och när vi stod där så började folk stanna och kollade på oss och skratta... "hmm vi måste se riktigt roliga ut tänkte jag". Sen vände jag bara lite grann på huvudet och står ansikte mot ansikte mot en såndär äcklig clown som springer omkring där!! Jag blev skitskraj och bara skrek rätt ut!! Visade sig att den där äckliga clowen hade stått bakom oss ett tag och gjort roliga miner typ.... slutade med att det var flera om tog kort på oss tillsammans med den äckliga clownen!! Ok kanske inte så kul nu när man berättar om det men håll med om att varje anekdot från sommaren får en att längta lite... till och med de som innehåller regn!!!

                                         

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var det hett med svarta leggings i somras eller? Haha!

2009-01-19 @ 15:34:32
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se