Längtar till sommaren.....

Haha kom på när jag skulle sova att jag faktiskt glömde länka till Hanna på sidan, jag bara skrev att jag skulle göra det, men nu är det åtgärdat!

Har lite sovmorgon idag så jag tänkte jag skulle till jobbet. Det börjar bli dags att ta tag i mig själv igen, jag gror alltid igen på vintern kan man säga. Men som sagt var nu hade jag bestämt mig! Tills jag vaknade och såg att det regnar ute... skitväder!! Har faktsikt gått till jobbet förut när det har regnat och det förstör hela dagen för man blir så kall och blöt... det är inte värt det! Nej på fredag när det är lön då är det jag som går och köper skor och ett träningskort, då finns det inga ursäkter längre (fast jag kommer säkert komma på massor när det väl gäller).

Nu ska jag gå och väcka Tyra som har sovit hos mig inatt. Vi hade en riktigt mysig tjejkväll, kollade på film och sen på en mass gammla kort på våra fester. Vi kom på at vi har kännt varandra ett tag nu och hunnit med en hel del kul!! Och ännu mer kommer det bli.....

Hehe om ni undrar så är det Tyra som gömmer sig under hinken.......





... och det är jag som sitter gömd i bastun. Sommaren för 2 år sen när vi var på Rusta och lekte lite.. 2 av alla galna bilder vi hittade igår!!



Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Haha, ni är ju för sköna =)



Hej förresten! Allt bra? Jag tänkte höra om ni har det där soffbordet Hira (tror jag Tyra sa att det hette)? Jag har det på bild på min blogg. Tänkte höra om måtten och vad det kostar? Perfa att man kan fråga dej liksom =)



Puss

2009-01-20 @ 14:31:33
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Era galningar! Jag har ingen blåsa ännu, ska svira på stan på torsdag tänkte jag, men fan det är ju skitsvårt liksom!

Puss!

2009-01-20 @ 15:43:54
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Haha, eller hur =)

Tack för all info. Jag måste bara höra med Jozef också, han är i Norge nu.. Men vi återkommer till dig!



Ses på lördag förresten. Puss

2009-01-20 @ 16:36:49
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Tyra

gumman haha det va tider det. Att kunna gå med en hink på huvet! puss

2009-01-21 @ 12:35:53
URL: http://tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se