Singellivets baksida!

Det här med att vara singel är kul det vet ni att jag tycker. Men igår så fick jag en tankeställare om singellivets baksida. Det var när jag och mamma pratade i telefon som hon berättade att min ingifta fasters bror hade sagt till hans föräldrar att han hade väldigt ont i huvudet. Lite senare fick inte de tag på honom så till slut så åkte de hem till honom och där låg han på golvet och kunde inte röra sig. Det var en hjärnblödning men han lever. Detta gjorde att min mamma blev väldigt orolig för mig och frågade om hon kunde få min nyckel så hon kunde komma in här om nåt händer mig. Sen sa hon det som fick mig att tänka till:

- Om nåt skulle hända Jonas (bror) så har han ju Ida (fru) och om nåt skulle hända mig så har jag ju pappa men om nåt händer dig så har du ju ingen!


Hon har ju faktiskt rätt! Vips så kände jag mig för första gången lite ensam! Tänk jag skulle ju kunna dö och ingen upptäcker det förrän om några dagar... ingen rolig tanke!!!! Tro inte att jag sitter och deppar ihop för det här nu, men det är klart att man tänker lite i alla fall. För säkerhets skull så ska inte mamma bara få min nyckel, hon fick även telefonnumret till Tyra som nästan alltid vet vad jag gör och Elin så hon kan ha koll om jag är på jobbet eller ej! Det är aldrig fel att gardera sig, man ska aldrig säga att det händer inte mig något...... tänk på det ni också!!!!!

                                   

Tur att man har en massa underbara vänner.. med de så känner man sig aldrig ensam!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det börjar synas en hel del nu, på ganska många ställen haha!! Känns på kläder oxå... Så himla kul med resultat!!



kram kram

och gumman du är ALDRIG ensam :-)

2009-01-22 @ 21:59:48
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se