Tack för en superlyckad kväll!!!!!

Åh jag kan inte bli mer nöjd med kvällen än vad jag är!!!! Den blev så sjukt lyckad och jag tror att alla hade roligt (hoppas det i alla fall). Så kul att det var så många som sa att de blev imponerade över att det var så organiserat för jag och älsklings Tyra hade verkligen jobbat för den här festen!! Kan säga att jag var supernervös när jag skulle prata första gången, så nervös att jag skakade men det gick bra så nästa gång det var dags så var det inte lika farligt bara kul... kanske ska bli festplanerare och toastmaster på heltid??!!! En stor anledning till att festen blev så lyckad var ju alla som var där... Tack så jättemycket för att ni kom allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men nu är ni sugna på lite bilder förstår jag:







          

Dum som jag var så glömde jag ta en outfit bild men här ser ni i alla fall den från sidan....



Måste ge ett stooooooort tack till underbara Fia för att du fixade mitt hår till kvällen!!!!!!



         

Kvällens bild tror jag.....



         

Vi hade bjudit dit svenska landslaget i discodans också för att peppa alla... sjukt duktiga var de!!!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ser fantastiskt roligt ut :-))

2009-01-25 @ 15:45:34
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Martina

hej marre! Dans martina här;) snodde en bild på oss om det var ok? till min blogg

Tack för en underbar kväll!

2009-01-25 @ 23:23:39
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: Mia

Guud vilka underbart fina skor du har på dig på kortet. Vart finns dom att köpa?? Klänningen är oxå superfin.. Eller ja, varför inte bara ge en massa beröm å säga att hela du var jättefin den kvällen. :)

Ha en bra helg!

Mia

2009-01-30 @ 15:16:23
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se