Spegeln är på väggen....

Weehoo äntligen har jag fått upp min nya stora spgel på väggen!!!! Och den blev superbra!! Kommer ta ett tag att vänja sig vid att se så mycket av mig själv varje gånga jag går förbi den men går nog snabbt :-) Och shit vad bra man kommer se alla outfits man provar ut... inkl. skorna!!! Bilder på den kommer senare men nu ska jag skynda iväg ner på stan för att se om jag möjligen kan ha en sådan tur att jag springer på klänningen med stort K som jag kan ha på festen med stort F.... Festen som jag och Tyra satt och planerad på igår kväll... festen som kommer bli grym!! Känns så nervöst men bra nu när vi har planerat klart.. nervöst för jag hoppas verkligen att alla kommer att ha roligt och bra för att vi har ett grymt upplägg för kvällen!

Nej, dags att springa, hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se