Singelknep!

Som singel kan det vara bra att kunna en del knep i hemmet ibland och nu ska jag dela med mig av mitt bästa singelknep: Hur man öppnar en helt ny gurkburk!

# Man tar en kniv och sätter spetsen under kanten på locket och bänder uppåt. På det sättet så släpper vaccumet och du kan öppna burken utan att behöva kasta den i väggen i ett raseriutbrott för att locket aldrig vill lossna!

Ett väldigt använbart tips!! Någon mer som har något bra singeltips att dela med sig av???

                                  

Kommentarer
Postat av: Micke

Extremt bra knep, använder det jämt :) Jag har nog ett par till, men kommer inte på nu, för tidigt på morgonen hehe

2009-01-19 @ 05:43:19
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se