Pappa den nya Tony Irving???

Visst har man världens bästa pappa när han sitter och kollar på Let´s Dance med mig för att jag skulle slippa sitta själv när jag var hemma i Byle och sjuk.... Kan säga att det INTE är nåt program han skulle ha kollat på annars..... När han dessutom frågade i varje reklampaus om jag ville ha något som han skulle hämta åt mig då blev han stålmannen i mina ögon!!!! Pappa du är bäst!!!!

Man blir aldrig för stor för att ens föräldrar kan pyssla om en när man är sjuk... ska nog alltid åka dit vid varje liten nysning framöver!

Är det några som vill att jag ska träffa någon som kan ta över ansvaret om mig så är det nog mina föräldrar... men tyvärr, ni har skämt bort mig för mycket!! Varför förstöra mitt bortskämda liv som singel med ett förhållande när jag har er???!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag blir lite rörd när jag läser ditt inlägg. Du får komma hem till mamma och pappa så fort du nyser - och du är lika välkommen om du inte nyser..:). Det är bara bra för navelsträngen att inte behöva vara så spänd ett tag - det är långt mellan Norrköping och Byle :) KRAAAAAM till dig

2009-01-13 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se