Panik!!!!!!!!!

Jag har ett tryck över bröstet, svårt att andas och panik!! Varför?? Har inte hittat någon klänning till festen än!!!!!!!!! Det värsta av allt: Det finns verkligen INGA klänningar på stan, inte ens några jag kan rata. Jo på MQ hade de några men de hade den attraktiva längden "sluta under knät" allihopa och modell "jag skulle lika gärna kunna vara gravid i åttonde månaden och det skulle ändå inte synas". Jag hittade ett fint linne och kom idén att ha det till en kjol som jag har hemma.... idén var bra men kombinationen var inte lika lysande. Får väl ta mig ner på stan imorgon igen, så typiskt jag hade verkligen velat vara hemma hela dagen. Men vad gör man inte... måste ju hitta nåt fint till festen, folk kommer ju titta på mig!!!!! Har lite panik över att jag bara ledig imorgon också sen är det dag satt börja jobba igen...

Nej, jag behöver lite keso!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tyra

hjätat lugn o fin det kommer att bli bra det där! faaaan va snygg spegeln var alltså! vill ha! pussss

2009-01-16 @ 12:59:31
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se