Lever vi genom våra bloggar??

Snart behöver jag inte träffa mina kompisar mer alla vet allt om mig ändå :-) Såhär har mina samtal låtit idag:

Jag: Har du lust att ta en fika?
Fia: Skulle inte du fika med Tyra?
Jag: Ehh jo men det blev inget.. hur visste du det??
Fia: Jag läste det på din blogg..



Jag: Jag har varit och fikat med Fia!
Mamma: Skulle inte du fika med Tyra?
Jag: Ehh... jo men det blev inget..
Mamma: Jaha jag läste på din blogg att du skulle det..



Jag: Jag har köpt jättefina klänningar!!
Någon (kommer inte ihåg vem): Ja jag vet!!!! Såg de på din blogg.....



Ok jag kanske skulle behöva träffa mina kompisar för att höra lite hur det står till med de... men det kommer nog bli en monolgsfika då jag inte vet vad jag ska berätta som de inte redan vet.. de som inte själva har en blogg det vill säga för de vet ju jag allt om också! Är det kanske såhär framtidens fika kommer se ut:

Jag: Jag ska flytta..
Hon:.. jag vet! Jag har köpt en bil!
Jag: Jag vet... Jag ska operera mig!
Hon: Jag vet...



Tur att jag har så roliga vänner så att vi istället för att föra sådana här samtal hela tiden hittar på saker!! Saker vi sen kan skriva om i våra bloggar :-)

Kommentarer
Postat av: Micke

haha, sådär var det lite för mig förr med polare, vissa visste allt typ verkade det som :)

2009-01-19 @ 22:12:25
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, så jävla sjukt egentligen...

2009-01-20 @ 10:24:16
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Haha det där stämmer så väl för mig med. Förr satt jag timmar i telefon med mina föräldrar, syster, vänner osv. Nu har vi inget att prata om i tfn längre för de läser om allt i min blogg ist :P

2009-01-20 @ 16:25:30
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se