Festen med stort F!!

Vad är det bästa att göra när man är sjuk??? Att åka hem till mamma och pappa såklart så att man kan bli lite ompysslad :-) Så nu sitter jag här på landet och mår lite bättre!!

Ok lite mer om festan jag nämnde förut: Jo Tyra ska ha en stor fest på Palace och jag är hennes sidekick, eller toastmaster som vi kallar det alias festfixare. Vi hade möte med Alex på Palace igår så nu är det mesta klart. Det kommer bjudas på buffé och en välkomstdrink sen kommer det vara riktigt schyssta priser i baren! Temat är såklart gala&glamour, vad annars??! Ska bli så kul!! Älskar att planera fester och det här är defenitivt den största festen jag har varit med och planerat!! Har lite panik nu bara på vad jag ska ha på mig, folk kommer ju titta på mig för jag ska ju stå och prata en del (nej det kommer inte bli en massa tal, men vem vet vad som händer under kvällen ;-) så jag måste hitta en riktigt fin galaklänning!! Någon som har något förslag????

Nej nu ska jag rensa mamma & pappas kylskåp (det första man gör när man kommer hit, de har ju en massa saker i kylen!!!) sen ska jag bädda ner mig med Djävulen bär Prada!



Bilden från mitt & Tyras planeringsmöte har jag snott från Tyra

Kommentarer
Postat av: ida

Nu e det du som får ta o uppdatera vännen!!!



Pusss

2009-01-10 @ 21:31:53
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag blir nervös över den här festen! Har inte jag nån blåsa på fredagen så är det DU som följer med mej på stan och styr upp!!!!

Kram kram

2009-01-11 @ 00:19:36
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se