Daggmaskar har också rytm!

Innan filmen började igår så gick som vanligt jag och Francisco (rättstavat nu gubben????) och kollde på filmaffisherna för att se vilka filmer vi vill se när vi helt plötsligt dyker på denna!!!!




Disco daggarna!!!!! Hur roligt som helst!!! Den måste ju ses :-) Läs även underrubriken: Daggmaskar har också rytm!!! Ska tänka på den affishen varje gång jag känner mig deppig, börjar skratta varje gång!!!

Jag vet inte riktigt om du läser min blogg men Emma "lus" är inte det här en film som skulle passa dig och mig perfekt!!! Jag tänkte direkt på dig när jag såg den :-)

Och för er som inte vet vem Emma "lus" är så är det en gammal kompis i Katrineholm som jag delade lägenhet med ett tag och har haft sjukt mycket roligt med. Vårat favorit citat var bla "vi är värdelösa maskar" ifrån Disney´s Herkules..... Lite kuriosa bara....



Hmm jag sa till Francisco att härma en daggmask.. likheten är slående, eller hur??!




Kommentarer
Postat av: Erika

Hallå av nån lustig anledning, så gick jag förbi den affischen igår och tänkte just på Emma!!! Haha, så läste jag detta och ser framför mig en Emma och en M-L så med lustiga röster gapflabbar ur sig "vi är värdelösa maskar"!!

2009-01-07 @ 18:18:43
URL: http://tyrahs.blogg.se/
Postat av: Linda

LÄTT att jag ska se daggmaskarna =) haha så söta!

2009-01-07 @ 22:49:53
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se