Dadlar eller socker?

Ok det kan inte vara nyttigt att äta så mycket färska dadlar som jag gör! Men vad ska jag göra, det är mitt nya beroende.... Jag får ju inte äta godis eller något annat onyttigt, men frågan är om det är så mycket nyttigare att äta dadlar? Visserligen är det ju en frukt (eller räknas de som det eller heter det något annat???) men det är ju nästan så att det knastrar i tänderna av allt (frukt)socker. Någon som vet? Förutom dadlar så har min eviga förkylning gjort mig te beroende. Inte allt slags te utan gröntte beroende. Lite nyttigare än dadlar men dock med en biverkning: Det rensar kroppen, vilket medför att man springer på toa hela tiden. Te rinner ju rätt igenom lixom...... Åh dessa problem ;-)


Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, antagligen haha. Men då är det ett snällt, för det gör inget annat än visar sin närvaro ibland genom att ringa på klockan :)

2009-01-16 @ 06:03:31
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew
Postat av: Sandra

Heej jo visst jag har oxå en blogg man måste ju följa trenden=) hehe.. allt är bara bra här med oss,fullt upp med barn o vovve valp=) men det e såå skoj, Hoppas allt e bra me dej oxå. Kram Sandra

2009-01-16 @ 10:02:22
URL: http://sandratlarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dig känner jag igen!:) Om jag inte minns fel?!?

Kul att hitta blogg-folk som man känner igen från gymnasietiden!:)

Hoppas du mår bra!

kram Sandra

2009-01-16 @ 11:09:08
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se