Bröllopsklänning????

Som jag skrev igår så kommer jag inte visa klänningen jag ska ha på festen än. Men däremot kan ni få se de andra klänningarna... Har nu dessutom bestämt mig för vilken jag ska ha kvar och vilken jag ska lämna tillbaka.

Den här ska jag behålla tänkte jag. Fråga: Tycker ni man kan ha den på ett bröllop?? Fast utan svarta strumpbyxor såklart.  Det är ju svart spets men det är ju en grå/lila klänning under... Hmm smälter in ganska bra i väggen bakom ser jag.....




Jag försökte ta kort på ryggen för det är en rosett där.. gick inte sådär jättebra men nu ser ni färgen lite mer i alla fall...



Den här klänningen ska jag lämna tillbaka... har så många lilla svart ändå... Här ser ni även mina nya skor som jag nog ska ha på lördag!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman! Du kommer va sjukt snygg på festen!!!=) Ha de toppen kramiz!!

2009-01-17 @ 21:39:28
URL: http://sarabroms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se