Är såååå nervös!!!!!!

Åhhhh jag är så trött!!Hade riktigt svårt att sova inatt och så är jag så nervös för imorgon så att det tar all min energi... Fatta att jag ska stå och prata inför nästan 100 personer (vi hade trott att listan skulla ha minskat till nu, men den har ökat istället) Tänk om jag gör bort mig totalt, drar ett skämt som ingen skrattar åt eller snubblar!! Ni som kommer måste lova att skratta om jag drar ett skämt och det blir helt tyst.... Vad har jag gett mig in på??!!!!!!

Ska försöka sova nu, kom precis hem från Tyra där vi försökte titta på Let´s Dance men eftersom fyran inte funkade i Norrköping så missade vi halva och det sög.Men Tessan kom förbi en sväng också så det blev en ganska flummig och rolig kväll ändå!

Nej sova var det nu ja......

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Det går säkert bra imorrn. Hoppas det blir en kul fest :)

2009-01-24 @ 00:10:08
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se