Slager tönten tycker till!

Oj jag som är en riktigt slagertönt har ju inte kommenterat gårdagens stora premiär än!!! Ok här kommer en liten resumé av vad jag tyckte:

Bästa låt: Emilias! Tror på den!

Nästa mp3 låt: Caroline af Ugglas, ok den kanske inte skulle slå så där jättestort i Eurovision men den kommer lätt få flytta in i min mp3.

Vi har hört det förr: Alcazar... visst låten var väl bra men som sagt var, vi har hört det förr! Det de vinner på är deras show.

Kvällens skräll: Att Shirley Clamp kom sist! Jag säger bara Jiiipiie!! Är så trött på henne och hennes slagerlåtar!!! Dålig låt, dålig artist! Rätt resultat!

Kvällens hemlighet: Att jag faktsikt tyckte Marie Sernholts låt var bra... verkar vara den enda som tyckte det.......

Om programmledaren: Har alltid haft lite svårt för Petra Mede, hon är bara för mycket tycker jag. Speciellt tyckte jag det efter att ha lysnat på henne i Rix Morron Zoo en morgon då gjorde hon bort sig totalt, men nu tyckte jag att hon skötte sig riktigt bra! Hon var riktigt lagom rolig och jag gillade hennes klädombyten! Hon får mycket väl godkänt!

Kvällen sämsta: det nya röstningssystemtet! Allt för att de ska tjäna så mycket pengar om möjligt men till vilket pris? Jo att många bra låtar som igentligen borde komma med inte gör det och att det är så rörigt så att folk till slut tröttnar och struntar i hela skiten! Fy på er SVT, ett mycket starkt icke godkänt till er!!!

                  

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Men hej Marre. Jag är ju inte för snabb i svängarna men nu har jag äntligen lagt till dig bland mina favoriter! Har glömt det varje gång som jag tänkt på det =)

Hoppas allt är bra. Jag diggade också Emilias låt!

Kram kram

2009-02-08 @ 22:18:31
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se