En dålig dag på stan

Ni vet sådana där dagar när allt går som man vill. Man går på stan, man hittar riktiga fynd, man är glad och mår bra och känner sig lycklig över alla sina inköp. Så var inte min dag igår. Jag gick ner på stan så som även tusentals andra. Det var tjockt med folk och man kunde knappt röra sig. Jag hittade ingeting och gjorde jag det så orkade jag inte ens prova det. Mitt stora projekt var att hitta träningskor och det var det värsta jag varit med om. Tydligen kan man inte ha bara en sko till både gym, löpband och arobic utan du måste ha en till varje aktivitet! Jobbigt!

Oj hinner faktsikt inte berätta mer nu för nu ufick jag panik bråttom. Ska ju till Ikea med Alec! Hör av mig sen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se