Marre vs. kärringen 1-0

Ni undrar säkert hur det går med mitt pågående krig med grannen. Jodå, kriga aldrig med Marre!! En kväll/natt när jag skulle sova så märkte jag att det var nåt som var annorlunda men jag kunde först inte komma på vad! Sen kom jag på det: Det var helt tyst!!! Ingen radio!!!! Grannkärring vs. Marre 0-1!!!! Och ingen radio sen dess, det har varit tyst i ungefär en vecka nu!!

Hur segern smakar?? Inte så bra som jag hoppats... Tro det eller ej men mina sömnproblem började ungefär samtidigt som kärringen stängde av radion.... kan det ha något samband?? Kan det vara så att jag under ett års tid har blivit så van med P4 och jazzmusik att jag nu inte kan sova utan att ha de tonerna runt omkring mig??? Jag sov lite bättre inatt men då låg mamma och snarkade i vardagsrummet så det kan faktsikt vara ett hemskt faktum att jag har blivit så förstörd av ljud att jag inte kan sova utan???!!! Åh vilket nederlag att behöva gå upp till kärringen och be henne sätta på radion igen.. nej hellre går jag som en sömnlös zombie i resten av livet!!!

Nu blir det 2 dagars mässa vilket betyder bloggfria dagar... hör av mig när jag kommer hem igen så ska ni få veta det vad som kommer gälla i möbelvärlden framöver!!!

                              

Don´t mess whit me!!!!!!!! Hehe den här bilden bjuder jag på för att fira min vinst....


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tänkte faktiskt på det där igår när jag läste om dina sömnproblem. Skönt att grannen tystnat nu, men det kan ligga nåt i att du kanske vant dig vid ljud när du ska sova.

2009-02-05 @ 05:49:43
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej guman, snygg bild ;) Ringde till ditt jobb idag, men jag pratade med din kollega Marcus tror jag han hette o han la in en reklamation! ;) Kram!

2009-02-05 @ 13:48:37
URL: http://mariaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se