Jag kommer se ut som 25 när jag är 50!

Idag när jag gick på stan så kände jag mig lite hängig och trött så jag bestämde mig för att pigga upp mig lite. Så jag gjorde ett test, ett test som lika gärna kunde ha slutat i en sån katastrofal depression så att endast Prozac skulle kunna få mig glad igen, men som tur var faktsikt slutade bra! Jag var på Systemet och handlade och testet gick ut på att för en gångs skull inte slänga upp legget framför näsan på expediten det första jag gjorde utan istället vänta för att se om han frågade efter det. Jag ville alltså se om han var osäker på om jag var 20 eller ej! Och ja! Han frågade vilket måste betyda att jag inte ser ut som en dag över 20 år. Jag måste vara en av de fräshaste 26:åringar som finns! (Inga motprotester nu tack, och inga kommentarer om att de frågar alla efter leg, låt mig leva i denna drömvärld nu!) Funderade ett tag på att även gå till ICA för att köpa ciggaretter men kom sen på att det är bäst att sluta när man ligger på topp!



Ni ser ju själva, som jag sa: ser inte ut som en dag över 20 :-)

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag måste faktiskt hålla med. Trodde du åtminstone var högst 21 :)

Själv brukar jag med få visa på systemet emellanåt. Slänger aldrig upp legget ifall de inte frågar. Fast faktiskt fick jag visa en gång när jag köpte cigg åt en polare, hon måste fått hjärnsläpp eller nåt :)

2009-02-13 @ 05:46:11
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Svansen

Haha, bra test=)

Mej frågar dem om jag går utan barnvagn bara, haha...

Puss

2009-02-13 @ 10:06:45
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se