Vad hände med den lugna kvällen???

Det som skulle bli en liten utgång med skaplig hemgång blev en vild party kväll som jag tror slutade runt 5... ojdå! Men jag hade riktigt kul, älskar faktsikt "nya" Otten! Var en riktigt rolig förfest också med Fia, Alec och Melina! Det blev en massa vin och jag har aldrig (som är det absolut bästa sättet att få igång en lyckad kväll). Mycket mindre roligt var det idag när det var dags att jobba... men proffs som man är så det bara att bita ihop och vara trevlig mot alla! Men så fort jag kom hem så dog jag i soffan så nu ligger jag här och tar igen min bakisfylla med tv och en pizza som jag har längtat efter hela dagen och som jag bara kunde ta 2 tuggor av för sen var jag mätt.... typiskt!!!!

Kan säga att det här inlägget har tagit typ en timma att skriva för jag är så seg så nu ger jag upp och ger er lite bilder från igår istället.....



Fia & Melina som vi kom på att jag hade jobbat ihop med! Lite kul för hon kom på att jag ver den teamledaren (Hermelin) som hon tyckte var så snäll men som skulle sluta straxt efter att hon hade börjat och det tyckte hon var jättetråkigt... haha så gulligt, blev superglad när hon berättade det!




Jag och bästa granne....




Hela gänget plus en Ottenkille.....




Och så avslutningsbilden som visar rätt bra hur roligt jag hade det!! Tack tjejer för en superrolig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad kul!

2009-02-01 @ 22:49:41
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Tyra

åh gumman du var så fin i din klänning :D saknar dej älskar dej puss

2009-02-02 @ 18:26:47
URL: http://tyras.se
Postat av: Melina

Tack för en jätte trevlig kväll tjejen!!! kramar

2009-02-02 @ 21:20:01
Postat av: Dan

... mmmm ... Vad sött du är :-) puss på dig !

2011-05-24 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se