Ni har hittat den!!

Duschen är klar och vinet står och väntar! Nu är det bara det eviga klädvalet och sminket kvar sen är det dags för melodifestivalen och utgång. Är faktsikt superladdad för ikväll hoppas vi syns  ute!

Måste bara säga en sak innan jag skyndar vidare: Det känns så bra att ha världens gulligaste läsare! Ni har hittat min låt jag efterlyste åt mig, ni är bäst! Tack för att ni finns! Och för er som undrade vad det var för låt så var det Alesha Dixon - The Boy Does Nothing.. så bra!

En stooooooooor alla hjärtans dag kram till er!


Kommentarer
Postat av: Svansen

Mysigt det var att träffas om så bara för en snabbis! Hörs om Buzzzzz! Puss puss

2009-02-14 @ 22:10:10
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se