Mitt utlåtande om Rosing!

Ush fy, såg precis lite av slutet på "Den rätta för Rosing". Inget program jag kommer att följa direkt. Men inte bara det att programet var dåligt, jag kunde inte sluta störa mig på hennes fula läppar! Varför förstöra sig själv så? Jag tycker faktsikt att hon såg helt ok ut är hon var med i Big Brother men efter det har det bara gått utför. Jag skulle gärna vilja krypa in i hennes hjärna och se på henne så som hon ser sig själv för det skulle vara intressant att veta om hon tycker att hon är snygg. Första gången hon gjorde läpparna tänkte jag "oj stackars människa att det blev så misslyckad, vilken ångest hon måste ha!" men när hon sen efter det fortsatte och fyllde i läpparna mer så slutade jag tycka synd om henne. Jag har inget emot plastikoperationer, det kan faktsikt göra folk snyggare, men i hennes fall tycker jag att vi ska bannlysa henne från alla operationer som finns!

                                                                

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ursäkta språket: Fy fan så hon ser ut på den där bilden, tuttarna ser ju ut som två limpor!

Jag är 79:a så vi missade väl varandra precis. Har du några äldre syskon? Vi kanske har några gemensamma bekanta? :)

2009-02-26 @ 22:16:28
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hon är ett bra avskräckarexempel på varför man inte ska operera sig.

2009-03-02 @ 18:56:58
URL: http://nipso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se