Jag är som ett årgångsvin... blir bara bättre och bättre!!!!

Dagens irretationsmoment: Folk som inte har tagit ner sitt julpynt än! Kom igen det är Februari. I Februari längtar vi efter våren. Det finns inget julpynt i våren.

Med det sagt så går jag och lägger mig nu! Inte bästa bloggdagen, men har nog aldrig varit såhär trött i mitt liv. Helgens nattliga äventyr har satt sina spår. Måste nog inse att jag börjar bli för gammal för orka festa på det här sättet (med det menar jag att festa överhuvudtaget) Man blir inte yngre.. man blir bara äldre, visare och mer erfaren!!! Undrar bara när jag ska inse det... hehe

                                      

                                             En mycket vis "kvinna"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se