Ja äntligen!!!!!!!!!!

Ja ja ja ja jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äntligen har jag Madonna biljetter! Men jag har fått jobba för de. Jag steg upp supertidigt (på min lediga dag) och så har jag stått och köat i en timme sen kl 8 imorse. Halv 9 släppte de i alla fall in oss i värmen men den halvtimman hade i alla fall gjort mig så nedkyld så nu ligger jag i sängen och försöker tina. Men det var det värt! Den 8 Augusti har vi bästa ståplats biljetter och det ska bli sjuuuuuuukt kul! Visste att det fanns en mening med att vi inte fick biljetter sist och meningen är ju såklart att vi ska gå en lördag och inte en söndag som den andra konserten var på! En hel weekend, och det bästa är att det är fler som ska upp dit då så det kommer lätt bli en av årets roligaste helg! Två dagar efter att jag har fyllt år är det också så då får vi fira mig!
Nu ska jag nog sova lite till och föröka få upp värmen men vi hörs senare!


                                MADONNA

Kommentarer
Postat av: Micke

Ah, vad kul för dig :) Jag var väldigt nyfiken på vad det kunde vara som gjorde att du skulle upp tidigt en ledig dag. Kul :)

2009-02-17 @ 15:33:20
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Timms

Såg konserten i Berlin i höstas. Du kommer få "the time of your life"! Hon kallas inte Drottningen för inte.



Ha det riktigt jävla kul.

2009-02-21 @ 03:33:49
URL: http://timsans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Yes Yes Yes, längtar till den helgen alltså!!!!

2009-03-02 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se