Inred med tidningar!

En riktigt snygg inrednings accessoar är tidningar. Inte slängda som en hög på golvet alltså men lite snyggt uppladga på en hylla eller i ett tidningställ. Ta de här vägg tidningställen tex. Sätt i en tidning och du har en snygg tavla. Finns i både svarta och vita. Jag funderar på de svarta i hallen och de vita i vardagsrummet. De kommer bli snygga mot min rosa vägg!





Kommer från Nordik och kostar 199:-





En annan modell kan fungera bra som brevid sängen att slänga upp sina favorit tidningar eller bok. Kostar också 199:-


Kommentarer
Postat av: Micke

Fasen, det där med dem som blir som tavlor har jag aldrig sett, men det är ju genialiskt :) Som gjort för att sätta i förra månadens ex av favorittidningen(eftersom nyaste läser man ju självklart)..Tror nog att jag kommer köpa några såna när jag får råd, tack för tipset :)

2009-02-17 @ 16:34:59
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se