Fullplanerad vila

En dag kvar sen är det dags för min efterlängtade ledighet. Men det som skulle bli tre dagars vila har nu börjar arta sig till tre dagar med roliga aktiviteter.

# Fredag: Dagen börjar med shopping och lunch med Tyra. Mission: Hitta en perfekt klänning till kvällen! Varför? Jo för att då ska vi till Palace och Blåkorts kväll. Roligt att träffa alla igen det var ett tag sen (men på tisdag drar våra veckokvällar igång igen, då börjar Despera Housewifes)

# Lördag: Ikea med Alec! Har velat åka till Ikea länge nu, har en lång lista som behöver inhandlas. Tänkte b.la införskaffa lite hyllor och lådor så att jag kan rensa och städa upp i mina garderober. På kvällen: Melodifestivalen, men vart? Utgång? Vet inte om jag orkar två dagar i rad, jag tar nog kvällen som den kommer!

# Söndag: Mysdag hemma vilket nog kommer bli en plockdag då jag fixar med alla mina saker från Ikea. Hoppas på många fina fynd!

Det som jag hade planerat från början med mina lediga dagar, vila och städa det verkar jag inte hinna med. Får försöka klämma in det lite som det finns tid. Tur att jag börjar jobba igen på måndag så att jag kan ta det lite lugnt då!




Det är en lyx att ha vänner som dessa! Längtar till fredag!

Kommentarer
Postat av: svansen

Ja, det borde vi verkligen=) Ska jag läsa drakboken först eller är de helt oberoende?

Puss

2009-02-25 @ 23:24:00
URL: http://svansens.se
Postat av: malin



Bara sanningen gumman. Bara bra med mig ;) Så helgen är fullspäckade ser jag. Jag röstar för att ni ska ut på lördag, jag ska ut ;) Inte för att det säger allt, men det vore kul. Pus o Kram

2009-02-26 @ 10:08:16
URL: http://malins.blogg.se/
Postat av: Tyras.se

Längtar till imorn!

2009-02-26 @ 17:21:46
URL: http://tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se