En socker söt verklig saga

Ja äntligen måste jag säga! Jag har faktiskt längtat efter det här väldigt länge. Den enda kärlekssagan jag verkligen har hoppats på! Victoria och Daniel. Det är ju som en saga. En saga som man med säkerhet vet inte är påhittad men som ändå är supersöt. Och jag som är ett stort Disney fan behöver en dos av en verklig kärlekssaga också, så att jag inte slutar tro på att kärlek även kan uppstå i en verklig värld med krig, fattigdom, fula kläder och betonghus. Det som gör sagan ännu lite bättre är att det är prinsessan som träffar en helt vanlig kille som kommer från landet ingestans och inte tvärtom. Ett stort slag för jämställdheten och feminismen! Det måste väl bli en Disney film om det här också.. Men i väntan på den får jag väl läsa min Aftonbladet special tidning som enbart handlar om den stora förlovningen och som jag var tvungen att köpa. En invenstering tror jag, kan vara värd pengar i framtiden!




                           
                                   

Kommentarer
Postat av: svansen

Jag är helt ärlig när jag säger att jag skulle inte kunna bry mej mindre...

2009-02-25 @ 23:25:04
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se