Det är farligt att ha en granne!

Ok ett glas vin blev fler än två. Och klockan 12 blev visst kl 2. Tur att jag är en tålig tjej som redan är upp och snart ska iväg till jobbet. Ibland undrar jag vart jag får min styrka ifrån?

Ikväll ska jag hem till mamma och pappa i Byle och kolla på Melodifstivalen. Pappa passerar här vid fem när jag slutar sen ska de skjutsa hem mig imorgon till jag börjar jobba. Japp ni läste rätt, de skjutsar hem mig från Vingåker till Norrköping på morgonen bara för att jag ska kunna komma hem en kväll och träffa de. Jag är verkligen världens mest bortskämda tjej med kärlek och skjuts.  Och det kommer jag alltid att vara hur gammal jag än blir!

Ha en toppen lördag, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Svansen

Och jag hoppas jag slipper melodifestivalen ikväll! Puss

2009-02-21 @ 13:35:30
URL: http://svansens.se
Postat av: Sofia

Byle hihi, nästan mina gamla hemtrakter, eller ja, är från Katne :-p

2009-02-26 @ 21:52:31
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se