Äntligen är tatueringen bra till nåt!

Yes jag visste att min tatuering skulle vara bra till nåt! När Tyra skrev om den så ökade min rekords besöks statistik med 300%! Tack tatueringen!

Jag både skratta och blev gråtfärdig när jag lästa alla gissningar på hennes blogg. De roligaste var nog en hund, ett ekollon, en napp, en djurfälla, handbojor och det roligaste av allt: Ett kvinnligt könsorgan! Haha som om jag skulle tatuera in ett kvinnligt könsorgan i nacken?! SÅ dum var jag inte när jag var 18 år, även om IQ gränsen inte nådde sådär jättehögt. Något som många har gissat på är ett evighets tecken bakom och ända sen jag gjorde den har jag sagt att jag ångrade att jag inte gjorde ett tecken för evigt själsliv istället och det är ju nästan samma sak. Alltså kan man säg att min tatuering har en betydelse ändå, jippie!

Ok jag ska inte avslöja i detta inlägg var det är för nåt det får Tyra göra. Men alla ni trogna läsare vet ju redan. Men som jag har sagt förut, på ett eller annat sätt ska den bort. Med en annan tatuering över eller på annat sätt det får vi se vilket det blir!

Kommentarer
Postat av: DenDarLinda

Din tatto är fin! Men det var sjukt kul att läsa om den. hahha! Det där kallar jag bra inlägg!! haha

2009-02-19 @ 21:18:35
URL: http://dendarlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se