Alla dessa i-lands problem

Mitt liv är fullt av vad andra skulle kalla i-lands problem, men som för mig är riktigt störande saker!

Dagens i-lands problem är:

Nr 1: Min fjärrkontroll till min ställbara säng har gått sönder. Eller ok det är bara fästet man sätter fast den i sängen med som har gått sönder men det är skitjobbigt för nu ligger den på golvet och man måste böja sig jättelångt ner för att få tag på den.

Nr 2: Jag orkar inte tvätta. Jag har en tvättmaskin i badrummet men det är ju så tråkigt. Detta har tyvärr resulterat i att jag idag har fått ha mina gamla obekväma, urtvättade stringtrosor på mig. Att jag dessutom dagen till ära valde mina superlåga jeans leggins som hela tiden åker ner gjorde att jag kände mig som förortsmamman i Mia & Klara. Inte sexigt!

Nr 3: Jag har för många skor för min skohylla och min garderob. De får inte plats och det betyder att de hamnar på hög och då smutsar de ner varanndra vilket gör att jag måste köpa nya. Men vart ska jag göra av de?

Nr 4: Min digitalkamera tycker inte om att ta kort i mörker. Den som brukar vara så bra men nu vill den inte alls som jag vill. Tror egentligen inte att den har blivit sämmre bara att jag har fått högre krav. Kanske dags att köpa en ny, det är ju trots allt förra årets modell.

Nr 5: Jag har aldrig lyckats ha på min samma strumpbyxor två gånger. Varför? För att de ALLTID går sönder. Om de mot all förmodan skulle ha klarat hela sig en hel kväll så kan ni ge er på att de går sönder när man kommer hem och tar av sig de. Varför tillverkas inte hållbara strumbyxor?

Tror ni man kan koppla in FN för att lösa dessa problem?




I-lands problem nr 5..

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja för fan in med FN bara :-)

2009-02-19 @ 22:59:23
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: emma

Ang nr 3 har jag ett litet tips...Lisa köpte en jätte bra skohängare, alltså någon ställning du kan hänga på insidan av en dörr med massor av fack att sätta alla skor i. Tror den var från ellos....Ska själv inhandla en sådan vid tillfälle. :) pöss

2009-02-20 @ 09:16:32
URL: http://emmaemmi.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

Fiberrost. ett bröd man rostar som har mycket fiber i sig :)

2009-02-20 @ 09:38:46
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: DenDarLinda

Hej :)



Jo då! Jag menade att den var fin! hhihi! Kul att du gillade min tolkning! Plus poäng till dig :) haha

2009-02-20 @ 12:40:56
URL: http://dendarlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se