Vem vill ge mig en båt?

Jag har blivit kär i båtar. Jag vill verkligen ha en båt som jag kan åka runt i haven med. Så mysigt att kunna sova på vattnet och sen kunna åka till en stranden på dagen och sola, bada och träffa folk. Och båten ska såklart ligga på franska rivieran. Och ni förstår kanske själva att det är en lyxbåt jag vill ha. Men en tre vånings räcker, jag är inte så kräsen. Har nu två alternativ:

1: Börja spara ordentligt och även hoppas på en lottovinst. Men eftersom jag är känd för att vara urusel på att spara och aldrig spelar lotto (vet knappt vad det är) så leder det mig nog mer till nästa alternativ:

2: Att hitta en rik man som jag kan gifta mig med. Någon som kan droppa ett bra namn på en rik man som känner för att gifta sig och köpa en båt? Ja just det ja, han får gärna vara snygg också! Bästa namnet vinner en lyxweekend med mig på min båt!




Visst kan jag tänka mig en sån här stor båt men den är lite stor att köra in till stränderna med så jag kan lika gärna nöja mig med en sån båt nedanför!




Vilken föredrar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se