Jag har tänkt till och tänkt på mig själv!

Vet ni vad jag har gjort? Jag har avbokat nästan allt imorgon (Alec du är fortfarande på) så att jag bara kan ta det lugnt och inte behöva känna någon press. Som jag har berättat förut så har det blivit lite mycket av allt den senaste tiden och jag känner att jag behöver lite lugn och ro för att komma ikapp och orka med allt roligt jag har inplanerat. Ganska duktigt va?! Ikväll har jag dessutom lagt min St Tropez diet åt sidan och varit och köpt godis som jag nu sitter och trycker i mig framför Beck. Efter Beck ska jag nog unna mig några Sex And The City avsnitt också. Gör ju inget om jag lägger mig sent, jag kan ju sova hur länge jag vill imorgon. Äntligen känns det lite som semester!




Saknar Tyra nåt enormt! Gumman kom hem och dela min mysdag med mig imorgon, det är en order!

Kommentarer
Postat av: tyra

faan jag vill ju!!!! saknar dig älskling

2009-08-04 @ 09:38:29
Postat av: tyra2

ps fan vilken bild, kommer ej ihåg...konstigt då haha

2009-08-04 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se