Ska vi kanske återuppta våra tisdagstraditioner?

Nu är jag på mycket bättre humör igen. Anledningarna till det är nu:

# Jag har lagat världens lättaste och supergoda lunch (kan vara därför humöret sviktade lite förut, är ganska känd för dåligt humör utan mat), pannbiffar. Varför har jag aldrig kommit på det förut?

# Städningen har gått hyfsat bra. Har i alla fall packat upp och plockat undan det värsta och det var målet för dagen (man få inte sätta upp för höga mål)

# Jag hittade ett par gammla Filippa K jeans när jag städade som jag hade glömt bort. Tycker i för sig inte sådär jätemycket om de men de går kanske att sälja?

# Att det inte är många timmar kvar nu tills det är dags för avskedsmiddag för Lisa på Hugos med nästan alla tjejerna (Tyra du kommer vara saknad). En tråkig anledning att träffas egentligen men det ska bli riktigt kul ändå! Och jag kom på att det är perfekt att det är på en tisdag. Våra Tisdagar brukar ju alltid sluta bra! 


                 

                                             Mycket gladare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se