Madonna ÄR en av världens största!

Hemma igen efter en grym gårdagskonsert. Inget kunde ha varit bättre. Vädret var perfekt, vi stog nästan längst fram vid scen (vi kunde till och med se alla rynkor som hon inte hade, hon hade ju färre än mig) och showen var sjukt bra. Vi kännde inte igen de flesta av låtarna men det gjorde inget för showen gjorde att det var så super ändå. Och shit vad söt hon är på riktigt! Har nog inte sett en enda bild eller tv klipp på henne som gör henne rättvis. Jag har dessutom ett bra mål i livet: Jag ska vara lika vältränad som henne när jag blir så gammal som hon är!

Är så avundsjuka på alla som är där just nu. Tyvärr har jag hört att det regnar jättemycket vilket är jättetråkigt för de som är där. Men de kommer nog ha grymt kul ändå!

Kvällens enda miss: Att jag sa åt Sandra hela kvällen efteråt att hon skulle stretcha vaderna så att hon inte skulle få ont och så glömmer jag det själv. Kan knappt gå!






Vi hade till och med kul innan konserten när vi satt och väntade, men vem har inte kul med Sandra! Hehe ser ni vad matchande vi är. Ja det är med flit :-)





Vi var inte helt ensamma!









Hon hade med liten hyllning till Michael Jacksson också, då en av hennes dansare körde ett litet nummer. Ganska mäktigt faktiskt!








Kommentarer
Postat av: Micke

Är nog allt liiite avis. Skulle varit kul att få se henne faktiskt :)

2009-08-09 @ 22:22:14
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh fy fan vilka bra bilder du tagit gumman... Mina är långt ifrån dina, men känslan och minnet kommer finnas kvar så länge jag lever!!!

Madonna är drottning av världen.



kram

2009-08-10 @ 20:44:36
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å vad avis jag är, det kunde ha varit jag :-D Men men hälsan går först, tror jag fick en vuxen poäng där:-D Ha ha vi får hitta på något annat snart istället. Roa dig nu i lyx i tropez. KRAM

2009-08-11 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se