Vad är arsenik?

Första dagen det är sol på länge och första dagen det är sol på min semester och vad ska jag göra då? Sitta på en buss nästan hela dagen såklart! Jag har alltid lyckats med timing väldigt bra. Tur att målet med resan är så pass bra så att jag skulle kunna sitta på en buss i en vecka i solsken för det. Idag får jag ju äntligen träffa Ida igen! Det är sjukt att man kan sakna någon så mycket som jag saknar henne. Alla ni som har en bästa kompis som är som en syster vet vad jag menar och då kan ni förstå vad jobbigt det är att bo så långt ifrån varandra. Har inte träffat henne sen bröllopet och det var ju några månader sen. Men snart så!

Kände att jag också vill bli lite brun så när jag vaknade imorse (utvilad faktiskt) så tog jag en promenad till solariumet för att skaffa mig en bränna. Tyvärr så har skrämselvetenskapen kommit åt mig än en gång så det enda jag kunde tänka på när jag låg och solade var vad de sa på radion för några dagar sen: Att sola solarium är lika farligt som arsenik! Fan man får inte ha nåt kul i livet utan att det ska förstöras! En liten fråga bara, hur får man i sig arsenik? Också något jag var tvungen att fundera lite på...

Nu är det dags att packa! Nästa gång vi hörs är jag nog i Borås!

                         

                                  Åh vill planera en möhippa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se