The grande finale=klar!

Då var det dags för den slutgiltiga avräkningen på stegräknaren. Ställningen efter fyra veckor ser ut såhär:

Sandra: 299810


Jag: 442902

Yes! Ni ser ju själva vem som vann! Som jag har sagt tidigare så hatar jag att förlora så nu är jag nöjd. Nu blir det vila i två veckor sen kör vi igen och då kommer det att bli mycket hårdare, jag har redan lite nya regler på gång så vila upp dig ordentligt nu Sandra!

Nu vill ni veta vad priset var va? En flaska vin såklart :-)


                                 

                                             Den slutliga vinnaren!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag skulle vilja säga att du inte bara vann, du krossade henne :) En riktig vinnarskalle alltså :)

2009-08-05 @ 12:18:13
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se