Tillbaka i vardagen!

Då var det dags för första arbetsdagen efter semestern då. Vill inte! Skulle kunna tänka mig att vara ledig en vecka till så att man kan röja upp och träffa sina vänner hemma. Det som gör att hela dagen känns lite värre var också att jag vaknade efter en bortamatch på Elins soffa med en ganska välförtjänt huvudvärk.  Fast det var det värt för vi hade en riktigt kul kväll igår. Och titta är det inte solen som tittar fram också? Jo det är det! Det är ett mysterium för mig att solen alltid lyser när jag ska börja jobba igen efter semester, det slår aldrig fel!

Nej nu är det slutklagat. Dags att istället ta tag i mig själv och göra mig fin för att träffa alla igen!


                        

   Skulle kunna tänka mig att lägga mig och sola med ett glas rosé istället. Åh längtar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se