Man kan kalla det att göra en Marre!

Dagens intelligenta samtal handlade idag om min stenkoll på saker och ting:

När jag vaknade så hade jag fått en Elle interiör i brevlådan. Blev inte så glad för det som ni kanske skulle tro att man skulle bli av att få hem en ny tidning. Anledningen till det är för att jag inte visste att jag prenumerade på den. Tänkte att nu j**lar försöker de lura mig på en massa pengar. Hoppade ju på ett erbjudande för ett tag sen, ett sånt där ni vet när man får tre nummer och en ful väska men det var ju för längesen. Ringer upp till kundtjänsten och är lite sur:

Jag: Hej jag fick hem ett nummer av Elle interiör idag men jag prenumerar inte på den!


Hon: Nehe jag ska kolla efter.


Jag: (surt) Ja för att jag vet att gjorde det för ett tag sen men jag visste inte att man skulle säga upp den för att inte få hem fler nummer! Det stog det inget om.


Hon: Fast här står det att du har betalat för sju nummer och du har bara fått fem. Så du får stå ut med två nummer till...

Jag: (Tystnad)

Hon: Och du behöver inte säga upp den sen för det görs automatiskt om du inte vill förlänga den..


Jag: Ehh ok vad bra.. (börjar skratta) Ok jag har inte koll på nåt jag vet!


Funderar fortfarande på när jag betalade för det. Kom dessutom på att jag aldrig fick någon ful väska. Kanske fick några extra nummer istället, jag klagar inte på det!

                    

           
                                             Tjejen med stenkoll!


Kommentarer
Postat av: Renée

känner igen det där ^^

2009-08-05 @ 14:19:20
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se