Man kan inte alltid ha kul...

Nu ska jag gå och sova för imorgon ska jag upp tidigt. Det kommer inte vara någon rolig dag för jag ska till Emmaboda och min farfars begravning. Tänker inte skriva så mycket om det för det är varken roligt att skriva eller läsa om. Men så att ni vet så kommer det nog bli en bloggfri dag imorgon för jag har nog varken dator eller något blogghumör då.

Men på lördag kommer jag hem igen och då kommer jag nog bli lite gladare för då är det både marknad, öltält och så det bästa av allt: Tyra kommer hem! Passar riktigt bra att hon kommer hem då så att jag har nåt att se fram emot. Ska försöka träffa henne så mycket som möjligt nu för shit vad jag saknar henne! Har nog aldrig gått såhär lång tid sen vi träffat varanndra sen vi lärde känna varanndra. Känner på mig att kvällen kan sluta lite hur som helst, risken finns att den kan spåra lite, det har ju hänt förut!



Det här kan nog vara den fulaste bilden jag har lagt ut på oss... Jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se