Kan man simma till St Tropez?

Det går verkligen inget bra med min packning. Jag vill ha med mig så mycket ju. Dessutom så kom jag till insikt med en sak under min packning. För att komma dit så ska vi ju flyga. Har liksom mitt i allt lyckorus förträngt det för jag hatar att flyga. Skulle kunna tänka mig att bila ner istället.  Det kommer bli mycket vin innan, tur att man har Johanna som får stötta upp mig på planet sen.

Jaha nu ringde pappa och sa att han kommer och hämtar mig en timme tidigare. Pappa av alla människor på denna jord känner väl mig så väl så att han borde veta att jag knappt hinner bli klar på utsatt tid, än mindre en timma tidigare. Och här sitter jag och bloggar. Ok, dags att ta tag i skodelen nu då. Men vi hörs i Byle sen.


                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se