Jag vill ha era roligaste sms!

Något som kan vara fruktansvärt kul är att läsa gamla fylle sms. Ok de är kanske inte så kul dagen efter när man har kommit på vad man har skrivit, men när den där värsta ångesten har lagt sig så kan de vara riktigt roliga! Det roligaste sms:et jag har hört kommer inte från mig utan från en kompis som skrev till en kille:

"Jag vet inte men du är min gubben för att du är du för att du är gullig. Jag måste beklaga mig ligger hos hemma och när skit de bara pratar men tänkte vara duktig men allt bra snurrar behöver någon att bra ta det lugnt med bara vara. Orkar inte festa mera behöver lite ro. Fattar du vad jag menar. Tack för att du fortfarande bryr dig även om vi inte träffats så. Nu vet jag inte vad jag skriver men jag tror jag menär det är lite förstörd tjeja tyvärr"

Det roligaste var att när hon hade skrivit klart det så kollade hon på det och sa "äh det får bli bra, orkar inte skriva mer nu!" Detta är en klassiker :-)

Har ni något roligt fylle sms som ni har skrivit/fått? Dela med er!


                                 

Kommentarer
Postat av: Loof

Det här har jag snott, men det är tamejfan det roligaste SMS jag hört talas om:



"Vill berätta följande sanna historia om en Stockholms-tjej vars namn jag inte vill gå ut med på grund av historiens art.



Det här var för något år sedan. Hon hade dejtat en kille ett tag. Det gick fint - bra sex och härliga stunder tillsammans. Men det ville inte riktigt lossna, om man säger. Det gick aldrig från "dejtar" till "ihop". Tjejen blev mer och mer frustrerad över detta - hon ville ju verkligen bli tillsammans med den här härliga killen.



Så hon satte sig och skrev ett sms, för att liksom få honom att förstå att hon är en skön och avslappnad tjej, men att hon samtidigt inte kan behandlas hur som helst.



"Hej XX! Du kan se mig som en fågel. Håll mig för hårt och du krossar mig. Håll mig för löst och det kan hända att jag flyger iväg."



Hon var myket nöjd med detta sms. Efter fem minuters spänd och nervös väntan kom svaret:



"Flyg, fitta, flyg."



Han skrev så. Herregud. Flyg, fitta, flyg. Det är nog det roligaste sms jag hört om i hela mitt liv."

2009-08-31 @ 23:30:46
URL: http://loof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se